ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ & ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα μας έρχονται άμεσα σε εσάς
1) Μέσω του site:
Απλά βάζετε στο καλάθι τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και προχωράτε στην διαδικασία αγοράς
2) Τηλεφωνικά:
Καλώντας μας από σταθερό ή από κινητό στο 2103007141 ή στο 6972 586698 (What's Up Cosmote) καθημερινά από τις 10 το πρωί έως και τις 11 το βράδυ
ή ακόμα στέλνοντας μας και ένα απλό sms 24 ώρες το 24ωρο στο 6972 586698 (What's Up Cosmote)
Χρειαζόμαστε επίσης:
> ονοματεπώνυμο
> διεύθυνση
> ταχ. κώδικα
> αν επιθυμείτε παράδοση στον χώρο σας η παραλαβή του δέματος από το κατάστημα του courier
Παραδείγματα SMS παραγγελίας:
Παπαδόπουλος Νίκος, Κουρτίδη 6, 15689 Χαλάνδρι, παράδοση μετά τις 13:00
ή
Γιαννακάς Μάριος, παραλαβή από κατάστημα κούριερ Καλαμάτας
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Όλα τα προϊόντα μας αποστέλλονται στην ασφαλέστερη και διακριτικότερη συσκευασία με courier ACS ή Ελτά Κούριερ , και πληρώνονται αντικαταβολή με την παραλαβή τους ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε ασφαλές περιβάλλον την στιγμή της αγοράς.
Σε εσάς παραδίδονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας ή αν το επιθυμείτε το δέμα σας παραμένει στο κοντινότερο γραφείο της courier και το παραλαμβάνετε οι ίδιοι από εκεί αν έτσι το έχετε επιλέξει .
Η χρέωση για όλη την Ελλάδα είναι ΔΩΡΕΑΝ .
Ο χρόνος αποστολής των προϊόντων είναι η επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή της παραγγελίας για την ηπειρωτική Ελλάδα και η μεθεπόμενη εργάσιμη ημέρα για απομακρυσμένους και νησιωτικούς προορισμούς.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Οι πελάτες διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να ανακοινώσουν τους λόγους για τους οποίους επιθυμούν την επιστροφή των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους από την εταιρία courier και απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχουν αποσφραγιστεί από την ειδική θερμοκολλημένη διάφανη συσκευασία. Στην περίπτωση αυτή το κόστος επιστροφής των προϊόντων βαραίνει εξολοκλήρου τον πελάτη. Επίσης θα πρέπει η επιστροφή να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης (απόδειξη ταμειακής μηχανής) και τα προϊόντα να είναι στην κατάσταση που παραδόθηκαν. Προϊόντα τα οποία έχουν αποσφραγισθεί από την διάφανη θερμοκολλημένη συσκευασία τους, δεν γίνονται δεκτά!
Αν το προϊόν που παραγγέλθηκε είναι διαφορετικό από αυτό που παρελήφθη από τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και μόνο μέσω της εταιρίας courier.
Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής (κόστος επιστροφής) των προϊόντων βαρύνουν το Feromones.gr. Θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης (απόδειξη ταμειακής μηχανής).
Αν το προϊόν παρουσιάζει βλάβη ή είναι ελαττωματικό κατά την παραλαβή του και δεν φέρει εγγύηση κατασκευαστή, τότε ο πελάτης έχει δικαίωμα να το επιστρέψει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του βάσει αναφοράς παράδοσης από την εταιρία courier, προς αντικατάσταση στο Feromones.gr, χωρίς καμία επιβάρυνση στα έξοδα αποστολής και μόνο μέσω της εταιρίας courier και θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης (απόδειξη ταμειακής μηχανής)!
Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη τότε το κόστος αποστολής επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη. Για προϊόντα που φέρουν εγγύηση κατασκευαστή, η διαδικασία αντικατάστασης γίνεται βάσει των οδηγιών που φέρει η εγγύηση η οποία εσωκλείεται στο προϊόν και μόνο από την κατασκευάστρια εταιρία.
Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή από τον πελάτη.
Για να μας επιστρέψετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε από εμάς θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30-2103007141, ή μέσω e-mail στο phierogreece@gmail.com. H διεύθυνση στην οποία πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
FEROMONES.GR
ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 21
54248 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
To Feromones.gr οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.